Humanitiescareerevent Influencer bureau WAT MAAKT EEN KWALITEITSBEÏNVLOEDER?

WAT MAAKT EEN KWALITEITSBEÏNVLOEDER?

1. Kwaliteit van de inhoud.

Voordat u met een influencer gaat werken, moet u de inhoud ervan bekijken en deze vergelijken met die van anderen in hun branche. Volgens de recente blogstatistieken van Ryan Robinson zegt 65% van de contentmarketeers dat ze een gedocumenteerde contentmarketingstrategie hebben, wat betekent dat 35% ruimte heeft om te verbeteren.

2. Doelgroep.

Zelfs als een influencer geweldige inhoud heeft, is het cruciaal om te bevestigen dat het publieksprofiel van de influencer overeenkomt met de demografie die u target voor uw campagne.

3. Betrokkenheidspercentage

De betrokkenheid van een bericht wordt berekend door de betrokkenheid (vind-ik-leuks, opmerkingen, etc.) bij elkaar op te tellen en te delen door het totale aantal volgers van de influencer.

4. Berichten op merknaam.

Evalueer of de stem en het uiterlijk van de influencer overeenkomen met de stijl van uw merk.

5. Begroting.

Het is duidelijk dat een influencer binnen uw prijsklasse moet vallen. Denk eraan om bij het berekenen van uw totale budget rekening te houden met influencer-vergoedingen, productiekosten, productkosten (als u van plan bent om ze een sample te sturen) en eventuele platform- of influencer-bureaukosten.

nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/